// Miss Miraa !

! Say HELLO !

Facebook | Blogger
Welcome to my blog, Im Amira Awang , call me Mira . be nice here :)
Follow me , I follow you back :)


! Visit Here !



My Melody




The Big Helped

Basecode: Esha Reekay
Editor:SiGemuk
Other:

Freedom dari ESPIYEM!
Guys, aku dah habis SPM. Yah dah lepas dari Sijil Pelajaran Malaysia. Aku happy gila dah habis SPM. Tapi aku bedebar gila nak tunggu result pada bulan 3 tahun 2013. Aku target 6A. Tapi aku risau apa yang aku target tu tak dapat. Tapi aku dah buat sebaik mungkin dah. Kalau tak dapat 6A mungkin bukan rezeki aku. Tapi tak boleh jugak. Aku kena tunjukkan pada semua orang yang aku boleh berjaya. InsyaAllah. So sekarang ni aku hanya mampu berdoa untuk mendapatkan result yang bagus. Mintaminta pemerisa tu baik hati untuk bantu markah aku. Tapi aku tak puas hati dengan paper sejarah. Aku rasa sejarah aku memang karam dilaut lah. Susah babe sejarah. Dah lah satu apa yang cikgu sejarah aku ajar langsung tak masuk dalam kepala otak aku. Ni tiba-tiba masuk pasal perang dunia lah apa bagainya tah. Then dengan selambanya aku meninggalkan tempat jawapannya dengan kosong. Aku memang tak minat pada sejarah. Maaflah. Dah try untuk suka pada sejarah. Tapi apakan daya, hati aku memang tak lekat dengan sejarah. Aku rasa sejarah aku memang out of service lah. Apa aku merepek ni. Haha, aku harap keputusan yang akan datang ni tak menyedihkan aku. Amin! Ha time last paper tu aku ada capture gambar sikit sikit. Biasalah. Untuk kenangan. Aku selamba bawa masuk phone dalam dewan peperiksaan. Lantak lah depa nak kata apa. Yang penting aku dapat tangkap gambar dengan jaya dan bijak bestari. Hahaha. Kejap aku share gambar tu dengan korang eh. Tunggu..................... Ha sekian lamanya tunggukan. Taraaaa tak ada lah pula gambar. Upload dia sangat slow kot. Tak apa kalau nak juga tengok. Nanti datang rumah aku. Aku kasi tunjuk k. XOXO :)



Older Post