// Miss Miraa !

! Say HELLO !

Facebook | Blogger
Welcome to my blog, Im Amira Awang , call me Mira . be nice here :)
Follow me , I follow you back :)


! Visit Here !



My Melody




The Big Helped

Basecode: Esha Reekay
Editor:SiGemuk
Other:

Berhabuk dah blog.
Hey geng! Lama dah tak update blog. Dah rasa kekok pula dengan dunia blogger ni. Sampai berhabuk rasanya blog aku ni. Iyelah. Mana taknya, duduk hostelkan. Mana dapat pegang laptop langsung. Then this year aku spm pula. Tapi...... Aku dah freedom kot dari spm. Haha, kau yang belum habis sekolah tu mesti jealouskan? Haha chill k. Korang pun akan habis sekolah juga. Jangan risau k. Actually, banyak kot aku nak share dalam blog ni. Lama tak update so otak jadi blur !!#$%^&. Banyak benda berlaku dekat aku ni. Tapi tak tahu nak mula cerita dari mana. Ehmm, satu je sebenarnya aku nak cakap. Yang aku rindukan blogggg. Haha, apa aku merepek ni. Ehh serious taktahu nak start dari mana weh. Bantu! Bantu! Bantu! Dalam kebingungan ni doh. Hahaha. K kejap eh. Bagi aku publish post ni then aku post benda lain pula. XOXO :)


Older Post | Newer Post