// Miss Miraa !

! Say HELLO !

Facebook | Blogger
Welcome to my blog, Im Amira Awang , call me Mira . be nice here :)
Follow me , I follow you back :)


! Visit Here !



My Melody




The Big Helped

Basecode: Esha Reekay
Editor:SiGemuk
Other:

WillmissyouAMIN
Hello Readers ,
Semalam baru je aku balik dari asrama ,masa balik tu Amin yang jemput aku .Then aku ajak Jati sekali ,lepas itu Amin ada  bagi gambar dia masa kecik-2 dulu .Comel gilaaa ,gigi masa kecik jarang-2 .Haha :) Dia hantar aku dulu baru dia hantar jati dekat KTM .Ehm ,lepas dah settle semua-2 tu .Dia call aku nak ajak keluar then keluar lah .Keluar berempat Aku ,Zarif ,Amin dengan Nisyar member Amin dengan Zarif .Suara Nisyar tu serak jugak .Suka aku dengar .Haha ,dia kelakar sangat .Lepas tu kita orang tengok cerita 'Aku Ada Kau Ada' sweet sangat cerita tu .Lepas tu dah habis tengok cerita tu teman lah Amin dengan Zarif main kereta yang pakai token tu .Hahaha ,Amin you are lost with Zarif .Ehm after that ,Amin hantar aku balik .Ehm malam semalam pulak boleh bergaduh kejap dengan dia .And yess !Tu memang salah aku ,aku buat dia terasa .Sorry sayang .Niat aku memang nak bergurau ,but Amin take serious lah pulak ,Now aku rasa serba salah pulak .Ehm ,buat 3 hari ni angsung tak dapat jumpa ,entah text pun tak dapat rasa nyaaaa .Dia pergi kem dekat Port Dickson .Jadual dia pack sangat ,mesti tak ada masa nak text .Ehm ,Amin jaga diri yer .Tu je mampu cakap .Jangan lupa Mira okeyyyy .IWILLMISSYOU MOHDHAZRULAMIN <3


Older Post | Newer Post