// Miss Miraa !

! Say HELLO !

Facebook | Blogger
Welcome to my blog, Im Amira Awang , call me Mira . be nice here :)
Follow me , I follow you back :)


! Visit Here !



My Melody




The Big Helped

Basecode: Esha Reekay
Editor:SiGemuk
Other:

We are Friends :)

From Left :Nurul Ain ,Amira and the last person is Nur Zalifah .

Hii Readers ,
Nak bagi tahu yang mereka ini adalah kawan aku ,best gilaa kawn dengan diorang nih ,Ain dengan Zalifah selalu bergaduh .Alah adat lah kawan ,gaduh kejap je .Then baik balik ,macam budak-2 kan .Sama je dengan aku ,aku denga Ain selalu terasa .Entah apasal aku nih kuat sangat sentap sekarang .Hahahai .And yang paling selalu gaduh .Ishh apa ayat aku niy ,keling sangat .Haha ,whatever lahh .Zalifah dengan Ain bergaduh sangat sweet ,haha macam gegula kapas .Haha ,Nak tahu pergaduhan paling kelakar yang diorang pernah diorang gaduh ?Kalau taknak pun aku cerita jugak .Ehm ,One day dalam dewan .Masa tu ada Perkampungan Akademik ,kira bena niy baru je berlaku .Masa tu tengah buat class apa tah tak ingat pulak .Aku tengah syok-2 dengar cikgu ajar ,then aku tengok Zalifah dengan Ain dah masam muka ,aku ingat pasal apa ,then aku tanya lahh ,Zalifah cakap pasal roti .Alahaiii choiii !Pasal roti boleh bergaduh ,benda boleh settle lah kakak ,haha .Lepas je diorang gaduh aku ada create one short story for pergaduhan antara Zalifah denga Ain .Kelakar lah korang .Kejap yeeee .Uploaddddddddddd :)

Taraaaaaaaaaa ,ini lah satu cerita pendek yang aku cakap tu ,haha .Masa tu aku tengah boring .So tak tahu nak buat apa ,aku pun create lah benda niy .Then lepas create benda niy,aku tunjuk dekat diorang berdua .Tersenyum tengok .Then tiba-2 terus baik .Kann aku cakap kejap je bergaduh .After that ,Ain pun ambik lah roti vanila tersebut dan memakan nyaaaa .Hahahaha .Iloveeyouu friend . Endddddd :)






Older Post | Newer Post