// Miss Miraa !

! Say HELLO !

Facebook | Blogger
Welcome to my blog, Im Amira Awang , call me Mira . be nice here :)
Follow me , I follow you back :)


! Visit Here !



My Melody




The Big Helped

Basecode: Esha Reekay
Editor:SiGemuk
Other:

Mohd Hazrul Amin :)

Nama dia Hazrul Amin ,kenapa dengan dia ?Ohh ,dia 'SOULMATE' aku lahh .Nak cerita pasal dia ,tapi tak tahu nak mula dari mana .Seriously tengah blurrr .Hiwhiw :) .Ehm ,umor dia ?Hahaha ,korang takpayah tahu lah .Biar aku sorang je tahu ,heyhey !Dia suka buat muka ,macam gambar dekat atas niy ,ishh comel bhaii dia buat muka .Rasa nak belasah je ,Haha :) .Tak tahu nak  cerita apa lagi -,- blurrrr .Kbaiiii


Mohd Hazrul Amin I really-2 love you so muchhh ,so please don't break my heart bie :)IMISSYOU 






Older Post | Newer Post