// Miss Miraa !

! Say HELLO !

Facebook | Blogger
Welcome to my blog, Im Amira Awang , call me Mira . be nice here :)
Follow me , I follow you back :)


! Visit Here !



My Melody




The Big Helped

Basecode: Esha Reekay
Editor:SiGemuk
Other:

My New Blogger
Hii ,i'm Amira Awang .You all can call me 'Mira' .17years ,cewahh !Belom masuk 17 lagi ,belum birthday lagi .Hihi :) .Actually ,aku ada blog .Tapi aku buat blog baru kerana blog lama aku sangat lah kelam kabot .Dengan code sana sini bersepah .Huh !Kalau tengok blog tu rasa macam nak campak je laptop sampai patah dua .Pasal nya blog lama aku tu penuh dengan 'code yang sangat haram jadah' .Aku buat blog baru nih ,harap-harap lah tak jadi macam blog lama .Aku banyak benda nak cerita nih ,ishh !Memang banyak lah .Banyak sangat .Haha ,gelabah je aku nih . :) ,ha okay lahh .Sampai sini dulu ye ,ambik mood kejap nak create blog nih .Haha ,bukan senang nak create blog panjang-panjang nih .Hiwhiw .Boboi :)


| Newer Post