// Miss Miraa !

! Say HELLO !

Facebook | Blogger
Welcome to my blog, Im Amira Awang , call me Mira . be nice here :)
Follow me , I follow you back :)


! Visit Here !



My Melody




The Big Helped

Basecode: Esha Reekay
Editor:SiGemuk
Other:

Bosan Lah Cibaii :)
Ehh sorry lewww ,title aku macam cilaka sikit .Haha ,tengah bosan kan .Tu yang merepek sikit niy .Ehmm ,tengah hari macam nih taktahu nak update apa .Yelah kan ,dah lama gila aku tak update blog ,bila buat blog baru jadi 'blur'sekejap .Haha ,sekejap ye tidak .Padahal banggang lagi aku nih pasal nak meng-edit blog .Haduii !Sebenarnyaa banyak benda aku nak cerita ,tapi tak tahu apasal tak dapat nak create .Huh !Mungkin tengah hari macam nih susah sikit nak mengeluarkan idea ,ehmm .Bila lah nak malam nih ,aku nak update bebanyak-2 cerita nih .Cewahh ,cerita den sembang je .Hahahai .Tak apa lah nanti malam maybe aku update cerita yang best-2 .Hahaha ,tak janji lah best ke tidak cerita aku tu .Tunggu je lah .Haha .Orait ,boboi :)


Older Post | Newer Post